loading...
سایت دانلود
ams بازدید : 625 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (1)

 

برای اولین بار در ایران به صورت کامل ... 
سورپراز دیگری برای طرفداران فتوشاپ از رایادانلود ...

دانلود آموزش قدم به قدم فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای در 4 سطح کامل از شرکت لیندا - CS 6 - 2013 
(بخش ویژه ی رایادانلود) -  5  دی وی دی

آموزش فتوشاپ که توسط سایت شرکت لیندا  تهیه شده است 4 سری دارد که بدون شک جزء 4  آموزش برترفتوشاپ موجود میباشد . امروز ما تمامی سری های این آموزش را به صورت یکجا با لینک مستقیم برای دانلود قرار داده ایم . امیدواریم مورد پسند واقع شود . این آموزش در برخی سایت ها به صورت ناقص قرار داده شده است و فقط 3 مرحله ی اول را شامل شده است . امروز شما میتوانید از رایادانلود به صورت کامل و کاملا رایگان دریافت کنید 

آموزش جامع فتوشاپ 
CS6 شرکت لیندا در 4 مرحله از مبتدی تا پیشرفته منتشر شده است که شامل : 
سری اول Photoshop CS6 One-on-One: Fundamentals نام دارد که به اصول اولیه و آشنایی با فتوشاپ می پردازد و برای افراد مبتدی مناسب است.

سری دوم Intermediate که مفاهیم متوسط از جمله وکتور ها و .. اشاره شده است که برای افراد متوسط مناسب میباشد . 
سری سوم
 Photoshop CS6 One-on-One: Advanced نام دارد که پس از سری اول باید ببینید و برای افرادی که با این نرم افزار آشنایی دارند
سری چهارم  Photoshop CS6 One-on-One: Mastery نام دارد که آخرین سری است و برای افراد حرفه ای مناسب است

 

محتوای آموزش به صورت کلی :
1- آموزش امکانات اصلی فتوشاپ
2- شرح مفاهیم اولیه فتوشاپ
3- آموزش تکنیکهای پایه ای مانند برش، اصلاح، تنظیم نور، تغییر رنگ و ...
4- نحوه کار با لایه ها
5- کار کردن با صحنه ها
6- روش تبدیل یک عکس رنگی به سیاه و سفید
7- نحوه صحیح ذخیره و چاپ عکس برای وب و خروجی های مختلف
8- نحوه کار با سایه ها و هایلایتت
9- انجام کارهای پیشرفته با فتوشاپ

جزئیات عنوان ها در هر قسمت در ادامه مطلب موجود میباشد . 

در این مجموعه بی نظیر بیش از 50 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا تکنیک ها و فنون و کلیات فتوشاپ CS6
 که شامل تکنیکهای حرفه ای میباشد اموزش داده می شود . مجموعه ای کامل از تمامی آموزش های چندرسانه ای جامع شرکت لیندا از فتوشاپ CS6
 است که این ویدئو ارزشمند توسط سایت رایادانلود برای تمامی طراح ها و علاقمندان به فتوشاپ فراهم شده که امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد.

 

این مجموعه یکی از برترین پکیج های آموزش فتوشاپ میباشد که در رایادانلود قرار گرفته است و برای دوستانی که امکان دانلود را ندارند لینک خرید پستی فعال شده است . 

 

????

ams بازدید : 136 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (2)

??????????????????????????????????????????????????????????????

ams بازدید : 446 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

Auslogics Registry Cleaner نرم افزاری رایگان و عالی برای تمیز کردن رجیستری و پاک کردن آن می باشد. رجیستری در هنگام نصب و اجرای هر نرم افزار دچار تغییرات میشود و نیاز است که هرچند وقت یکبار با پاکسازی و تمیز کردن آن ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف شوند و تا ضمن سبک شدن ویندوز و افزایش سرعت آن خطاهای رجیستری و عامل کند شدن ویندوز نیز از بین نرود. این نرم افزار ضمن پاکسازی رجیستری ویندوز نسبت به تعمیر و تصحیح ورودی های رجیستری می نماید. در هنگام اسکن رجیستری برای یافتن مشکلات ، میتوانید گزینه های مورد نظر جهت اسکن شدن رجیستری را انتخاب کنید و اگر اطلاعاتی در این زمینه با انتخاب مدل اسکن Check Safe only کار را به دست نرم افزار بسپارید و مطمئن باشید که صدمه ای به ویندوزتان نخواهد رسید. بعد از اسکن نرم افزار لیست مشکلات را نمایش خواهد داد و کاربر میتواند قسمت هایی را که فکر میکند نیاز نیست را صرف نظرکنید و یا اینکه رفع تمامی مشکلات را توسط نرم افزار انجام دهد.


ams بازدید : 397 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

 

ams بازدید : 252 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (1)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 



ams بازدید : 357 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Lectora Inspire Authoring Software نام برترین نرم افزار در زمینه ی ساخت ویدیوهای e-learning می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی از شرکت های معروف Snagit، Flypaper، Camtasia و ReviewLink می باشد. ظاهری تازه، احساسی جدید، آسان تر از همیشه! با استفاده از منوی Easy-to-Use نرم افزار، شروع به ایجاد ویدیو و اسناد آموزشی خود کنید و محتوای خود را به بی نظیرترین شکل ممکن ارائه دهید. یکی از تمپ های آماده در نرم افزار را استفاده کنید و یا خود یکی خلق نمایید – امکانات این نرم افزار بی نهایت است!


ams بازدید : 158 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.



ams بازدید : 155 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

Recuva نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل های قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و  Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد. 

 

 


ams بازدید : 165 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

Camfrog برنامه ای میباشد که شما با ان میتوانید وب کم های موجود در چت روم را بدون اطلاع صاحب وبکم مشاهده کنید , در واقع در چت روم شما با اجازه صاحب وبکم میتوانید او را مشاهده کنید ,ولی نرم افزار فوق به شما این اجازه را میدهد که خودتان اینکار را انجام دهید , پس از دانلود و در زمان نصب باید یک یوزر و پسورد برای خودتان انتخاب کنید و یک شهر را هم انتخاب کنید تا عمل نصب انجام شود .این برنامه به شما امکان چت دیداری ، شنیداری با چندین کاربر را به طور همزمان به شما میدهد به طوری که یک کاربر با ایجاد یک سرور مرکزی میتواند یک ویدئو کنفرانس بین تمامی کابران آنلاین ایجاد کند . کاربران همچنین میتوانند دایرکتوری عکس موجود در سایت برنامه را برای پیدا کردن فردی جهت چت کردن جستجو نمایند. این برنامه با اغلب فایروالها و روتر ها بدون مشکل کار میکند. سایت رایادانلود مفتخر است این نرم افزار را برای دانلود عموم قرار دهد.


ams بازدید : 151 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.15 Final

 


 

 

ams بازدید : 141 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. 

قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. 

ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

powerarchiver فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

ams بازدید : 144 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480

ams بازدید : 137 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X6 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

 

Corel VideoStudio Pro X6 ادیت حرفه ای ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Pro X6


 

 

ams بازدید : 172 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)


حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

zoomplayer پخش کننده همه منطوره Zoom Player Home MAX 8.6.1 Final


ams بازدید : 135 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

Arcsoft TotalMedia Theatre یک پلیر AIO بسیار حرفه ای مخصوصا در زمینه پخش فیلم های با کیفیت می باشد. این نرم افزار چه از بلوری و دیسک های DVD، AVCHD و چه از فایل های HD موجود در سرورهای UPnp پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار با داشتن یک رابط کاربری شهودی و ابتکاری و طراحی منحصر فرد، پخش کننده بسیار عالی با کاربرد و کیفیت بالا و پخش کننده مقدم صنعت فیلم لذت دیدن یک فیلم را چند برابر میکند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از فیلم های ۳D و پخش آن ها در محیطی کاملا مخصوص، پشتیبانی از فیلم های Blu-ray، داشتن ابزار شبیه سازی سه بعدی، ساخت فیلم سه بعدی، پخش فیلم های آنلاین با کیفیت بالا، بالا بردن کیفیت صدا به صورت کاملا ملموس و … اشاره کرد.

Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119 پلیری قدرتمند با نام Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119


ams بازدید : 133 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

CyberLink AudioDirector Ultra  نرم افزاری قدرتمند در زمینه صدا و موسیقی می باشد که تمامی امکانات لازم جهت کار با فایل های صوتی را داراست. این نرم افزار قدرتمند برای غنی سازی صدا و بکر و تنظیم آن بسیار قدرتمند است. قابلیت های تدوین و ویرایش و افزایش کیفیت و میکس و افکت گذاری فراوانی دارد. همچنین از تکنولوژی  state-of-the-art برای رفع صداهای اضافه نیز استفاده میکند. توانایی این نرم افزار به طور کلی شامل ۴ بخش می شود که به این شرح است : طراحی و تنظیم صدا برای ویدیو،ضبط و میکس و تنظیم و تدوین صدا،ابزار کامل ویرایش و افکت گذاری صدا و ابزار روتوش حرفه ای صدا. در بخش اول نرم افزار امکانات ویرایش و تنظیم صدا برای قرارگرفتن روی ویدیو یا صداهای روی ویدیو را در اختیار کاربر قرار میدهد. بدین ترتیب کاربر میتوانید ضمن تنظیم صدا نسبت به ویرایش کیفیت و از بین بردن نویز آنها نیز اقدام کند. باتوجه به اینکه نرم افزار با قابلیت پیش نمایش ویدیو به همراه نمودارهای مربوط به صدا ارائه شده است ، این کار بسیار ساده خواهد بود. از فرمت هایی ویدیو نظیر H.264, MPG, WMV, MKV, MOV, FLV و AVI پشتیبانی خواهد شد. در بخش دوم ، قابلیت ضبط از چندین منبع صدایی برای کاربرانی که به آهنگسازی علاقه دارند بسیار مفید خواهد بود. قرار دادن افکت های مناسب روی صداهای ضبط شده و ضبط با کیفیت صدا با عمق ۳۲ بیت و بالاتر از ۷٫۱ کانال از امکانات مهم این بخش است. در بخش سوم مربوط به افکت گذاری و ویرایش امکانات قدرتمندی وجود دارد. نرم افزار صدا را به صورت موج نمایش میدهد و شما تمامی قسمت های صدا را خواهید دید. نرم افزار دارای افکت های محبوب فراوانی است که در اینجا مجال نام بردن انها نیست و کاربر میتواند افکت ها را به هر بخش از صدا اختصاص دهد. نرم افزار پلاگین محبوب VST نیز پشتیبانی میکند. قابلیت روتوش حرفه ای صدا نیز با نمایش نویز ها به صورت کاملاً بصری که امکان حذف آنها را به کاربر میدهد. آنالیز فرکانس و هامورنیک صدا که این نیز به کاربر کمک میکند تا به سادگی صداهای اضافی و نویزها را تشخیص دهد. به طور کل نرم افزار بسیار قدرتمند بوده است و به کاربران حرفه ای که نیازمند توضیحات دقیق هستند ، مطالعه امکانات نرم افزار در سایت سازنده پیشنهاد می شود.

cyberlink audio director ultra ویرایش قدرتمند صدا CyberLink AudioDirector Ultra 3.0.2731

 

 


ams بازدید : 117 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد. امکان استخراج فایل های صوتی از درون فایل های تصویری نظیر ویدئوها و همچنین فیلم ها ، قابلیت ویرایش همزمان چندین ترک صوتی ، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه ، امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها ، قابلیت Import از اکثر سیستم های صوتی دیگر و البته قابلیت جالبی برای دوستداران iPhone که با استفاده از آن می توان برای این گوشی تلفن همراه Ringtone ساخت از جمله خصوصیات اصلی و کلیدی این نرم افزار جالب محسوب می شوند.

 

AVS Audio Editor ویرایش فایل های صوتی خود با AVS Audio Editor 7.1.6.484

ams بازدید : 261 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

Sound Normalizer نرم افزاری مناسب برای نرمال سازی صدا و افزایش کیفیت صدا و در مخالف آن کاهش حجم صدا ها می باشد. این نرم افزار با پشتسیانی از طیف وسیع فرمت های صوتی موجود میتواند با تست و نرمال سازی لایه های فایل های صوتی ، کیفیت آنها را بهبود بخشد. همچنین در رابطه با بخش کاهش حجم، این نرم افزار میتواند با استفاده از امکانات encoding تصمیم کاهش حجم فایل صوتی را با کمترین کاهش کیفیت انجام دهد به صورتی که در رابطه با فایل های صوتی flac این کاهش حجم با تبدیل به فرمت mp3 با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد شد. این نرم افزار میتواند فرایندهای پشتیبانی شده را به صورت همزمان برروی چندین فایل انجام دهد و این یعنی نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا به صورت همزمان برای چندین فایل و همچنین قابلیت کاهش حجم برای چندین فایل صوتی. فرمت های پشتیبانی شده شامل : Mp3, FLAC and Wav (PCM 8, 16, 24, 32 bits, DSP, GSM, IMA ADPCM, MS ADPCM, AC3, MP3, MP2, OGG, A-LAW, u-LAW); می باشند. روش های نرمال سازی شامل Peak Normalization و RMS normalization خواهد بود که میتواند تاثیری مناسبی برای رفع نویز ها داشته باشد. نرم افزار دارای قابلیت ویرایش تگ های ID3 مربوط به موزیک با ویرایشگر کامل است و همچنین توانایی تبدیل فرمت بین تمامی فرمت های صوتی نیز می باشد.

Sound Normalizer نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا با Sound Normalizer 4.2

ams بازدید : 152 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528

ams بازدید : 257 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

.ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری بسیار کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد که در کنار امکاناتی در حوزه تبدیل فرمت و ریپ لوح های فشرده ، قابلیت رایت ویدیوها را نیز دارا می باشد. در مرحله اول ACDSee Video Converter Pro دارای موتور قدرتمند و سریع تبدیل فرمت می باشد که با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت های HD (720p و ۱۰۸۰p) کاربر در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی توانمند می سازد. برای مشاهده تمامی فرمت های پشتیبانی شده به ادامه مطلب بروید. در هنگام تبدیل فرمت ، میتوانید چندین فایل را توسط نرم افزار به صورت همزمان و با تنظیمات مربوطه به صورت یکسان تبدیل کنید تا در وقت صرفه جویی نمایید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های خاص گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها باعث می شود در زمینه تکنولوژی های جدید نیز بی نیاز باشید. در زمینه رایت این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را با قابلیت پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا رایت نماید. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای موجود برروی لوح های فشرده DVD Video را ریپ نماید و آنها را با فرمت های معمول و حجم کمتر برروی هارد دیسک کاربر کپی کند. قابلیت های جزئی دیگری نظیر انجام تنظیمات bitrate ، تنظیم کیفیت صدا و تصویر ، تنظیم سایز تصویر و… و همچنین استخراج و ذخیره صدا ویدیوها نیز در این نرم افزار موجود می باشد.

ACDSee Video Converter Pro تبدیل ویدیوهای خود با ACDSee Video Converter Pro 3.5.41.0


ams بازدید : 136 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲  May 2013 |

 Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 473
  • بازدید سال : 4,089
  • بازدید کلی : 73,713
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    تهعلتناتنا