loading...
سایت دانلود
ams بازدید : 576 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (1)

 

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool ps3 cover دانلود بازی Deadpool برای PS3

 

 

ams بازدید : 496 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition

نام بازی: The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition
پلتفورم : pc
ژانر: RPG / 3D / 1st Person / 3rd Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Bethesda Game Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

 

 

Skyrim نام سرزمینیست خیالی که داستان بازی در آنجا اتفاق می افتد. خیلی ها بر این عقیده اند که این نسخه ادامه ای مستقیمی از نسخه Oblivion، ولی این حرف درست نیست زیرا تمامی اتفاقات Skyrim جدای از نسخه قبلی رخ می دهند. داستان بازی از جایی شروع می شود که سوار بر درشکه به عنوان یک زندانی برای محاکمه شدن به صحنه محاکمه انتقال داده می شوید، بی شک در این میان تنها نیستید و عده ای زندانی دیگر نیز با شما می باشند که هر کدام از موضوعی صحبت می کنند؛

دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

ams بازدید : 251 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (1)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 



ams بازدید : 512 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

Trine 2: Complete Story به طور کامل افزونه ی Goblin Menace و تمامی سطوح غیرقابل باز شدن Dwarven Caverns را در یک ماجرای بسیار جذاب با هم در می آمیزد که قهرمانان ما را به سفری درون تونل های تاریک مملوء از مذاب که اسطوره های کهن در آنجا می باشند می برد. این نسخه از بازی شامل ۲۰ مرحله ی کاملا جدید همراه با معماها، خطرات، دشمنان و موانع می باشد. در این نسخه ۳ قهرمان (هیرو) جدید با نام های آمادوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد قرار داده شده اند. بیش از ۲۷ موسیقی متن بی نظیر به بازی اضافه شده، دستاوردهای جذاب و مهیجی برای باز کردن قرار داده شده و امکان بازی کردن تا بیش از ۳ نفر به صورت لوکال و آنلاین وجود دارد.


ams بازدید : 341 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

کارنامه ها، روبات ها، باتری ها، کارت های اعتباری و .... را آتش بزنید.! ماجرای این داستان در نزدیک یک بخاری است که وظیفه شما آتش زدن اشیا می باشد. یک بازی کم حجم جذاب در انتظار شماست.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

| بازی جهنم کوچک - نسخه کرک شده |


ams بازدید : 145 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

 

ams بازدید : 137 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Dark Dimensions: City of Ash سری جدیدی از سری بازی های فکری (Hidden Object) ابعاد تاریکی می باشد . در این نسخه شما می بایست راز آتشفشان های شهر Phoenix Hill را کشف کنید . این شهر معدنی از سال ۱۹۵۰ دارای آتشفشان های فعالی می باشد که مردم منطقه آن ها را ارواح خاکستر می دانند . شما با پیدا و حل کردن معماهای بازی ، می بایست راز این ارواح را کشف کنید . این نسخه Collectors Edition می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید .

Dark Dimensions City of Ash بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

 

 

ams بازدید : 167 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me xbox360 cover دانلود بازی Remember Me برای XBOX360


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 4,074
  • بازدید کلی : 73,698
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    تهعلتناتنا