loading...
سایت دانلود
ams بازدید : 625 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (1)

 

برای اولین بار در ایران به صورت کامل ... 
سورپراز دیگری برای طرفداران فتوشاپ از رایادانلود ...

دانلود آموزش قدم به قدم فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای در 4 سطح کامل از شرکت لیندا - CS 6 - 2013 
(بخش ویژه ی رایادانلود) -  5  دی وی دی

آموزش فتوشاپ که توسط سایت شرکت لیندا  تهیه شده است 4 سری دارد که بدون شک جزء 4  آموزش برترفتوشاپ موجود میباشد . امروز ما تمامی سری های این آموزش را به صورت یکجا با لینک مستقیم برای دانلود قرار داده ایم . امیدواریم مورد پسند واقع شود . این آموزش در برخی سایت ها به صورت ناقص قرار داده شده است و فقط 3 مرحله ی اول را شامل شده است . امروز شما میتوانید از رایادانلود به صورت کامل و کاملا رایگان دریافت کنید 

آموزش جامع فتوشاپ 
CS6 شرکت لیندا در 4 مرحله از مبتدی تا پیشرفته منتشر شده است که شامل : 
سری اول Photoshop CS6 One-on-One: Fundamentals نام دارد که به اصول اولیه و آشنایی با فتوشاپ می پردازد و برای افراد مبتدی مناسب است.

سری دوم Intermediate که مفاهیم متوسط از جمله وکتور ها و .. اشاره شده است که برای افراد متوسط مناسب میباشد . 
سری سوم
 Photoshop CS6 One-on-One: Advanced نام دارد که پس از سری اول باید ببینید و برای افرادی که با این نرم افزار آشنایی دارند
سری چهارم  Photoshop CS6 One-on-One: Mastery نام دارد که آخرین سری است و برای افراد حرفه ای مناسب است

 

محتوای آموزش به صورت کلی :
1- آموزش امکانات اصلی فتوشاپ
2- شرح مفاهیم اولیه فتوشاپ
3- آموزش تکنیکهای پایه ای مانند برش، اصلاح، تنظیم نور، تغییر رنگ و ...
4- نحوه کار با لایه ها
5- کار کردن با صحنه ها
6- روش تبدیل یک عکس رنگی به سیاه و سفید
7- نحوه صحیح ذخیره و چاپ عکس برای وب و خروجی های مختلف
8- نحوه کار با سایه ها و هایلایتت
9- انجام کارهای پیشرفته با فتوشاپ

جزئیات عنوان ها در هر قسمت در ادامه مطلب موجود میباشد . 

در این مجموعه بی نظیر بیش از 50 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا تکنیک ها و فنون و کلیات فتوشاپ CS6
 که شامل تکنیکهای حرفه ای میباشد اموزش داده می شود . مجموعه ای کامل از تمامی آموزش های چندرسانه ای جامع شرکت لیندا از فتوشاپ CS6
 است که این ویدئو ارزشمند توسط سایت رایادانلود برای تمامی طراح ها و علاقمندان به فتوشاپ فراهم شده که امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد.

 

این مجموعه یکی از برترین پکیج های آموزش فتوشاپ میباشد که در رایادانلود قرار گرفته است و برای دوستانی که امکان دانلود را ندارند لینک خرید پستی فعال شده است . 

 

????

ams بازدید : 136 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (2)

??????????????????????????????????????????????????????????????

ams بازدید : 366 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 

نام انیمیشن: Planet 51 - سیاره ۵۱

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی ، کمدی ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: فیلم با نگاهی طنز آلود، داستان قدیمی حمله موجودات فضایی را به تصویر می کشد : ساکنان سبز رنگ و مهربان سیاره ی ۵۱ ، همیشه در وحشت از حمله ساکنان سیاره های دیگر به سرزمینشان بسر می برند. وقتی که کاپیتان چارلز بیکر CAPTAIN CHARLES "CHUCK" BAKER سفینه اش را در سیاره ۵۱ فرود می آورد، تصور نمی کند که به سیاره ای آباد و با ساکنانی سبز رنگ وارد شده است و وقتی که کاپیتان و اهالی سیاره یکدیگر را می بینند، توهم و ترس متقابل از موجودات ناشناخته اوج می گیرد و ماجراها آغاز می شوند...در این میان LEM ، جوانی که به اکتشاف در سیارات دیگر علاقمند است، به کاپیتان بیکر کمک می کند تا بتواند سیاره ۵۱ را ترک کند و ... تریلر این فیلم بسیار دیدنی است و طنز خارق العاده ای که در لحظه فرود سفینه و نخستین گامهای شکوهمندانه ی کاپیتان بیکر بر خاک Planet 51 دیده می شود، نوید فیلمی دیدنی و مفرح را می دهد ...

 


 

ams بازدید : 576 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (1)

 

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool ps3 cover دانلود بازی Deadpool برای PS3

 

 

ams بازدید : 497 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition

نام بازی: The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition
پلتفورم : pc
ژانر: RPG / 3D / 1st Person / 3rd Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Bethesda Game Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

 

 

Skyrim نام سرزمینیست خیالی که داستان بازی در آنجا اتفاق می افتد. خیلی ها بر این عقیده اند که این نسخه ادامه ای مستقیمی از نسخه Oblivion، ولی این حرف درست نیست زیرا تمامی اتفاقات Skyrim جدای از نسخه قبلی رخ می دهند. داستان بازی از جایی شروع می شود که سوار بر درشکه به عنوان یک زندانی برای محاکمه شدن به صحنه محاکمه انتقال داده می شوید، بی شک در این میان تنها نیستید و عده ای زندانی دیگر نیز با شما می باشند که هر کدام از موضوعی صحبت می کنند؛

دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

ams بازدید : 448 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

Auslogics Registry Cleaner نرم افزاری رایگان و عالی برای تمیز کردن رجیستری و پاک کردن آن می باشد. رجیستری در هنگام نصب و اجرای هر نرم افزار دچار تغییرات میشود و نیاز است که هرچند وقت یکبار با پاکسازی و تمیز کردن آن ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف شوند و تا ضمن سبک شدن ویندوز و افزایش سرعت آن خطاهای رجیستری و عامل کند شدن ویندوز نیز از بین نرود. این نرم افزار ضمن پاکسازی رجیستری ویندوز نسبت به تعمیر و تصحیح ورودی های رجیستری می نماید. در هنگام اسکن رجیستری برای یافتن مشکلات ، میتوانید گزینه های مورد نظر جهت اسکن شدن رجیستری را انتخاب کنید و اگر اطلاعاتی در این زمینه با انتخاب مدل اسکن Check Safe only کار را به دست نرم افزار بسپارید و مطمئن باشید که صدمه ای به ویندوزتان نخواهد رسید. بعد از اسکن نرم افزار لیست مشکلات را نمایش خواهد داد و کاربر میتواند قسمت هایی را که فکر میکند نیاز نیست را صرف نظرکنید و یا اینکه رفع تمامی مشکلات را توسط نرم افزار انجام دهد.


ams بازدید : 397 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

 

ams بازدید : 311 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

آیا مایلید که با یک نرم افزار جالب در اندروید خود پیانو بنوازید و از موسیقی هایی که می افرینید لذت ببرید؟
Piano Companion LITEChords شاید شما نیز از آن دسته از افرادی باشید که به موسیقی علاقه زیادی دارد ولی به دلایلی امکان زدن ساز ها را ندارد. ما در این نرم افزار تمام نیاز های یک آهنگساز را تا حد زیادی برطرف ساخته ایم. با داشتن این نرم افزار شما میتوانید ساز پیانو را به صورت واقعی و صدا های بسیار نزدیک به پیانو واقعی را اجرا کنید.

 

پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر

ams بازدید : 252 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (1)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 



ams بازدید : 358 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Lectora Inspire Authoring Software نام برترین نرم افزار در زمینه ی ساخت ویدیوهای e-learning می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی از شرکت های معروف Snagit، Flypaper، Camtasia و ReviewLink می باشد. ظاهری تازه، احساسی جدید، آسان تر از همیشه! با استفاده از منوی Easy-to-Use نرم افزار، شروع به ایجاد ویدیو و اسناد آموزشی خود کنید و محتوای خود را به بی نظیرترین شکل ممکن ارائه دهید. یکی از تمپ های آماده در نرم افزار را استفاده کنید و یا خود یکی خلق نمایید – امکانات این نرم افزار بی نهایت است!


ams بازدید : 512 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

Trine 2: Complete Story به طور کامل افزونه ی Goblin Menace و تمامی سطوح غیرقابل باز شدن Dwarven Caverns را در یک ماجرای بسیار جذاب با هم در می آمیزد که قهرمانان ما را به سفری درون تونل های تاریک مملوء از مذاب که اسطوره های کهن در آنجا می باشند می برد. این نسخه از بازی شامل ۲۰ مرحله ی کاملا جدید همراه با معماها، خطرات، دشمنان و موانع می باشد. در این نسخه ۳ قهرمان (هیرو) جدید با نام های آمادوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد قرار داده شده اند. بیش از ۲۷ موسیقی متن بی نظیر به بازی اضافه شده، دستاوردهای جذاب و مهیجی برای باز کردن قرار داده شده و امکان بازی کردن تا بیش از ۳ نفر به صورت لوکال و آنلاین وجود دارد.


ams بازدید : 283 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سِر آیزاک (یا اسحاق) نیوتن (به انگلیسی: Sir Isaac Newton)‏ ‏(۴ ژانویه ۱۶۴۳ - ۳۱ مارس ۱۷۲۷) فیزیک‌دان، ریاضی‌دان، ستاره شناس، فیلسوف و شهروند انگلستان بوده‌است. وی در سال ۱۶۸۷ میلادی شاهکار خود «اصول ریاضی فلسفه طبیعی» را به نگارش درآورد. در این کتاب او مفهوم گرانش عمومی را مطرح ساخت و با تشریح قوانین حرکت اجسام، علم مکانیک کلاسیک را پایه گذاشت. از دیگر کارهای مهم او بنیان‌گذاری حساب دیفرانسیل و انتگرال است.
نام نیوتن با انقلاب علمی در اروپا و ارتقای نظریهٔ خورشید-مرکزی پیوند خورده است. او نخستین کسی است که قواعد طبیعی حاکم بر گردشهای زمینی و آسمانی را کشف کرد. وی همچنین توانست برای اثبات قانون‌های حرکت سیاره‌های کپلر برهان‌های ریاضی بیابد. بیوگرافی این شخص را می توانید در این مستند مشاهده نمائید.
 
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...



 

ams بازدید : 341 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

کارنامه ها، روبات ها، باتری ها، کارت های اعتباری و .... را آتش بزنید.! ماجرای این داستان در نزدیک یک بخاری است که وظیفه شما آتش زدن اشیا می باشد. یک بازی کم حجم جذاب در انتظار شماست.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

| بازی جهنم کوچک - نسخه کرک شده |


ams بازدید : 147 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بابک زرین به نام دوباره برگشتی که چی

ترانه سرا : پوریا ربیعی ، آهنگ : بابک زرین ، تنظیم : بهتاش زرین

میکس مسترینگ : میلاد فرهودی

f2691c80fbcf023a2649c7782a4b168a دانلود آهنگ جدید بابک زرین به نام دوباره برگشتی که چی

 


 

ams بازدید : 158 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.



ams بازدید : 155 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

Recuva نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل های قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و  Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد. 

 

 


ams بازدید : 145 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

 

ams بازدید : 165 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

Camfrog برنامه ای میباشد که شما با ان میتوانید وب کم های موجود در چت روم را بدون اطلاع صاحب وبکم مشاهده کنید , در واقع در چت روم شما با اجازه صاحب وبکم میتوانید او را مشاهده کنید ,ولی نرم افزار فوق به شما این اجازه را میدهد که خودتان اینکار را انجام دهید , پس از دانلود و در زمان نصب باید یک یوزر و پسورد برای خودتان انتخاب کنید و یک شهر را هم انتخاب کنید تا عمل نصب انجام شود .این برنامه به شما امکان چت دیداری ، شنیداری با چندین کاربر را به طور همزمان به شما میدهد به طوری که یک کاربر با ایجاد یک سرور مرکزی میتواند یک ویدئو کنفرانس بین تمامی کابران آنلاین ایجاد کند . کاربران همچنین میتوانند دایرکتوری عکس موجود در سایت برنامه را برای پیدا کردن فردی جهت چت کردن جستجو نمایند. این برنامه با اغلب فایروالها و روتر ها بدون مشکل کار میکند. سایت رایادانلود مفتخر است این نرم افزار را برای دانلود عموم قرار دهد.


ams بازدید : 133 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد. شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود.اما با انجام “مشق روزانه ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روزانه” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را تکمیل نمایید.

 

 


 

ams بازدید : 173 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

 

| بازی جهش های ژنتیکی وحشتناک - نسخه عرصه کثیف |

احتمالا کاربران زیادی با بازی Afterfall Insanity آشنا هستند ولی باز هم به توضیح مختصری درباره بازی می پردازیم. در بازی Afterfall InSanity ، گیمر سرنوشت خویش را در گرو مخروبه های ناشناخته شهر می بیند . یا به طور دقیق تر در فاضلاب ها ، تونل ها و ... !پناه گاه هایی چندش آور برای مبارزه با دست اندرکاران  واقعه ی هولوکاست هسته ای از اکتبر 2012 است . هم اکنون نسخه عرصه کثیف این بازی منتشر شده است که در این نسخه باید در میان حمله های موجی دشمن ایستادگی کرده و در آخر هر مرحله جایزه ویژه ای دریافت کنید. یکی از ویژگی های این نسخه نیز داشتن برخی مراحل کوتاه می باشد، هم چنین برای مقابله با دشمنان در مراحل سخت می توانید وسایل جدیدی را خریداری نمائید.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ams بازدید : 152 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

Hayate Vahsh دانلود سریال کارتونی حیات وحش Wildlife 2012

نام انیمیشن: Wildlife – حیات وحش

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

زبان : فارسی

خلاصه داستان: حیات وحش نام مجموعه انیمیشن‌های کوتاه ایرانی می‌باشد که به کارگردانی علی درخشی و در ژانر طنز ساخته شده است. وی متولد سال ۱۳۵۵ در تهران می باشد و کارش را از سال ۱۳۶۹ با طراحی کاریکاتور و طنز نویسی آغاز کرد. درخشی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می‌باشد. وی در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی حضوری فعال داشته و تا کنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است و همچنین در مسابقه اینترنتی بین‌المللی فوت نت (به انگلیسی: Footnet) عضو هیئت داوران بوده است. سبک کاری علی درخشی شدیدا متاثر از جواد علیزاده است چنانکه او در مصاحبه ای با مجله طنز و کاریکاتور گفته بود که در دوره‌ای چنان مجذوب این سبک شده بوده که سبک‌های کاریکاتور را به دو سبک جواد و غیر جواد برای خودش تقسیم بندی می‌کرده…


 

ams بازدید : 128 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

 

Cars HD Wallpapers S2 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

 

ams بازدید : 151 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

پارکور یا هنر جابجایی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. داوید بل، بنیان‌گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.
پارکور یک رشتهٔ ورزشی است، اما فلسفه‌ای با ارزش‌های خاص خود و برای آگاهی از توانایی‌های خویشتن، مبارزه علیه خود و پرورش جسم و روح دارد. پارکور گذشته از یک ورزش و هنر، یک شیوهٔ زندگی کردن و یک فلسفهٔ روزانه‌است.
یکی از فلسفه‌های این ورزش، اتکا به توانایی‌های جسمی و ذهنی افراد برای کمک کردن به کسانی است که در شرایط خاصی قرار دارند. به همین دلیل است که در این ورزش خبری از مسابقه و رده‌بندی ورزشکاران و غیره نیست، زیرا هر کسی تنها برای خودش و نه برای اثبات برتری خود، تمرین می‌کند.
جدا از حرفه‌ای شدن در حرکات، قسمت اصلی آموزش و تمرین صحیح پارکور، توانایی غلبه بر ترس و استفاده از آن در زندگی است، چرا که ابتدا باید بتوان بر ذهن و تفکر خود چیره شد تا توانایی حرفه‌ای شدن در پارکور در ما بوجود آید. کسانی که پارکور تمرین نمی‌کنند معمولاً دربارهٔ آین موضوعات چیزی نشنیده یا ندیده‌اند؛ در صورتی که به گفتهٔ بنیان‌گذار این هنر، «فلسفه» جزء درونی پارکور است.

در این بسته دو اموزش مجزا تهیه شده است که هرکدام از بهترین آموزش های حال حاضر میباشد. اموزش کامل پارکور و اموزش پارکور به سبک امریکایی از جمله نام های این اموزش ها میباشد  . کیفیت اموزش مطلوب است و به زبان انگلیسی میباشد .

http://vatandownload.com/image/img/3gk2akiecgkdparer3.jpg

دانلود رایگان آموزش کامل ورزش پارکور 
(بخش ویژه رایادانلود)


 

ams بازدید : 137 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Dark Dimensions: City of Ash سری جدیدی از سری بازی های فکری (Hidden Object) ابعاد تاریکی می باشد . در این نسخه شما می بایست راز آتشفشان های شهر Phoenix Hill را کشف کنید . این شهر معدنی از سال ۱۹۵۰ دارای آتشفشان های فعالی می باشد که مردم منطقه آن ها را ارواح خاکستر می دانند . شما با پیدا و حل کردن معماهای بازی ، می بایست راز این ارواح را کشف کنید . این نسخه Collectors Edition می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید .

Dark Dimensions City of Ash بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

 

 

ams بازدید : 179 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوازدهم به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

ams بازدید : 122 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (2)


      

      

برای دانلود مناظره 10 خرداد می توانید بر روی هر یک از عکس ها کلیک نمایید 

ams بازدید : 151 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.15 Final

 


 

 

ams بازدید : 137 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

مستندی بسیار زیبا از Bob Ballard برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Bob Ballard یکی از معروف ترین پژوهشگران و جست و جوگران جهان است.او سوابقی از جمله کشف کشتی تایتانیک و کشتی جنگی بیسمارک را در کارنامه خود دارد.در این مستند با وی همراه شده و به مناطق عمیق جهان پای خواهید گذاشت.به کوه های مرتفع جزایر Keathe سفر خواهید کرد و با آتشفشان های این مناطق روبرو خواهید شد.سفر در آب های سرد و آتشفشان های اقیانوسی نیز به جذابیت این مستند می افزاید. همچنین خطراتی از جمله رانش زمین  نیز در این سفر در کمین شماست.
این مستند در 5 قسمت تهیه شده است که هم اکنون می توانید با کیفیت فوق العاده از سرورهای قدرتمند رایادانلود ، دانلود نمایید.

|مستند ( اعماق بیگانه ) محصول 2012 شبکه National Geographicبا کیفیت BluRay 720p| 

 دانلود Alien Deep 2012 BluRay مستند اعماق بیگانه

| قسمت های 1 و 2 آماده دانلود می باشند |

 


ams بازدید : 204 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

خطرناکترین حیوانات جهان ، یک مجموعه مستند علمی است که توسط نشنال جئوگرافیک تهیه شده است. در این فیلم مستند چند قسمتی شما با خطرناکترین و کشنده ترین موجودات در تمام قاره های جهان آشنا می شوید.
در این فیلم مستند چند قسمتی شما با خطرناک ترین موجودات در قاره های مختلف آشنا میشوید.

دانلود فیلم مستند بی نظیر خطرناک ترین حیوانات جهان - به صورت کامل

http://vatandownload.com/image/img/xct5sh2f4xg1l39io6.jpg


این مجموعه شامل خطرناک ترین حیوانات مناطق زیر مباشد : 

جنگل های آمازون
طبیعت وحشی آفریقا
استرالیا
آسیا
اقیانوس آرام
کشور کاستاریکا.


ams بازدید : 142 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Minuscule DVDRip (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های ۶۱ الی ۷۸ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

minuscule cover دانلود انیمیشن زندگی حشرات   Minuscule 2006

نام انیمیشن: Minuscule – زندگی خصوصی حشرات

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: هر قسمت ۶ دقیقه

حجم: هر قسمت ۲۴ مگابایت

کیفیت: DVDRip

WiKi

خلاصه داستان: موجودات کوچک – زندگی خصوصی حشرات یک سریال انیمیشن کوتاه تولید کشور فرانسه می باشد که نگاهی بر زندگی روزمره ی حشرات می اندازد. شخصیت های این انیمیشن به صورت  3بعدی طراحی شده اند و در دنیای واقعی قرار گرفته اند. هر قسمت موضوع مربوط به خود را داشته و روایتی طنزآمیز را بیان می کند. صدای انیمیشن ترکیبی از صداهای طبیعی ضبط شده از حشرات و جلوه های ویژه ی صوتی مصنوعی می باشد. مجموعه شامل ۷۸ قسمت می باشد که در پارت های ۱۵ قسمتی برای دانلود هر هفته حاضر خواهد شد.

 

ams بازدید : 139 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

North America: Born To Be Wild WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Born to Be Wild cover دانلود مستند North America: Born To Be Wild 2013

 

نام مستند:  North America: Born To Be Wild

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۸ دقیقه
حجم: ۴۸۸ مگابایت
کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : به سفری خارق العاده به امریکای شمالی بروید و حیات وحش باورنکردنی و مهیج آن را ملاقات نمایید. در این مستند به وسیله ی دوربین های سینمایی بی نظیر و روایت های داستانی جذاب، ما با تلاش آن ها برای زنده ماندن در این سرزمین مملوء از حیوانات بی نظیر آشنا می شویم و …

 

 

ams بازدید : 133 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Wild Killer Shots: Lion Stalker HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Wild killer shots lion stalker cover دانلود مستند Wild Killer Shots: Lion Stalker 2013

نام مستند:  Wild Killer Shots: Lion Stalker

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۴۵۶ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : فیلم بردار معروف حیات وحش اندی کاساگراند به ماموریت فیلم برداری در منطقه ی Serengeti فرستاده می شود تا با تکنولوژی های امروزی به فیلمبرداری از شکارهای شیرها و پلنگ ها بپردازد و …

 

ams بازدید : 167 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me xbox360 cover دانلود بازی Remember Me برای XBOX360


ams بازدید : 127 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار xScan ابزاری است برای کنترل بهتر بر روی اتفاقاتی که در مک شما رخ می‌دهد که با ظاهری کاربرپسند یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در زمینه نظارت بر آنچه در سیستم‌عامل می‌گذرد است. این نرم‌افزار با بررسی مشکلات به شما در مورد مشکلات احتمالی اخطار خواهد داد تا قبل از اینکه اتفاق ناخوشایندی برای سیستم‌عامل بیفتد مشکل را پیگیری کنید. همچنین ابزارکهای گوناگونی برای دسترسی به کنترل بخش‌های مک نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. از قابلیت‌های دیگر xScan مانیتور کردن دیسک‌های و هاردهای اکسترنالی است که به مک خود متصل می‌کنید تا نحوه‌ی عملکرد آن‌ها را به شما اطلاع دهد. به‌طور خلاصه، xScan کمک می‌کند تا مک سالم‌تری داشته باشید.

xscan mac نظارت بر رویدادهای سیستم عامل با xScan   مک


ams بازدید : 141 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. 

قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. 

ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

powerarchiver فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

ams بازدید : 138 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.

BandiZip فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1

 


ams بازدید : 144 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480

ams بازدید : 138 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X6 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

 

Corel VideoStudio Pro X6 ادیت حرفه ای ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Pro X6


 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 524
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 4,138
  • بازدید کلی : 73,762
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    تهعلتناتنا