loading...
سایت دانلود
ams بازدید : 133 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد. شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود.اما با انجام “مشق روزانه ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روزانه” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را تکمیل نمایید.

 

 


 

ams بازدید : 173 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

 

| بازی جهش های ژنتیکی وحشتناک - نسخه عرصه کثیف |

احتمالا کاربران زیادی با بازی Afterfall Insanity آشنا هستند ولی باز هم به توضیح مختصری درباره بازی می پردازیم. در بازی Afterfall InSanity ، گیمر سرنوشت خویش را در گرو مخروبه های ناشناخته شهر می بیند . یا به طور دقیق تر در فاضلاب ها ، تونل ها و ... !پناه گاه هایی چندش آور برای مبارزه با دست اندرکاران  واقعه ی هولوکاست هسته ای از اکتبر 2012 است . هم اکنون نسخه عرصه کثیف این بازی منتشر شده است که در این نسخه باید در میان حمله های موجی دشمن ایستادگی کرده و در آخر هر مرحله جایزه ویژه ای دریافت کنید. یکی از ویژگی های این نسخه نیز داشتن برخی مراحل کوتاه می باشد، هم چنین برای مقابله با دشمنان در مراحل سخت می توانید وسایل جدیدی را خریداری نمائید.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ams بازدید : 152 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

Hayate Vahsh دانلود سریال کارتونی حیات وحش Wildlife 2012

نام انیمیشن: Wildlife – حیات وحش

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

زبان : فارسی

خلاصه داستان: حیات وحش نام مجموعه انیمیشن‌های کوتاه ایرانی می‌باشد که به کارگردانی علی درخشی و در ژانر طنز ساخته شده است. وی متولد سال ۱۳۵۵ در تهران می باشد و کارش را از سال ۱۳۶۹ با طراحی کاریکاتور و طنز نویسی آغاز کرد. درخشی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می‌باشد. وی در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی حضوری فعال داشته و تا کنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است و همچنین در مسابقه اینترنتی بین‌المللی فوت نت (به انگلیسی: Footnet) عضو هیئت داوران بوده است. سبک کاری علی درخشی شدیدا متاثر از جواد علیزاده است چنانکه او در مصاحبه ای با مجله طنز و کاریکاتور گفته بود که در دوره‌ای چنان مجذوب این سبک شده بوده که سبک‌های کاریکاتور را به دو سبک جواد و غیر جواد برای خودش تقسیم بندی می‌کرده…


 

ams بازدید : 128 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

 

Cars HD Wallpapers S2 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

 

ams بازدید : 151 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

پارکور یا هنر جابجایی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. داوید بل، بنیان‌گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.
پارکور یک رشتهٔ ورزشی است، اما فلسفه‌ای با ارزش‌های خاص خود و برای آگاهی از توانایی‌های خویشتن، مبارزه علیه خود و پرورش جسم و روح دارد. پارکور گذشته از یک ورزش و هنر، یک شیوهٔ زندگی کردن و یک فلسفهٔ روزانه‌است.
یکی از فلسفه‌های این ورزش، اتکا به توانایی‌های جسمی و ذهنی افراد برای کمک کردن به کسانی است که در شرایط خاصی قرار دارند. به همین دلیل است که در این ورزش خبری از مسابقه و رده‌بندی ورزشکاران و غیره نیست، زیرا هر کسی تنها برای خودش و نه برای اثبات برتری خود، تمرین می‌کند.
جدا از حرفه‌ای شدن در حرکات، قسمت اصلی آموزش و تمرین صحیح پارکور، توانایی غلبه بر ترس و استفاده از آن در زندگی است، چرا که ابتدا باید بتوان بر ذهن و تفکر خود چیره شد تا توانایی حرفه‌ای شدن در پارکور در ما بوجود آید. کسانی که پارکور تمرین نمی‌کنند معمولاً دربارهٔ آین موضوعات چیزی نشنیده یا ندیده‌اند؛ در صورتی که به گفتهٔ بنیان‌گذار این هنر، «فلسفه» جزء درونی پارکور است.

در این بسته دو اموزش مجزا تهیه شده است که هرکدام از بهترین آموزش های حال حاضر میباشد. اموزش کامل پارکور و اموزش پارکور به سبک امریکایی از جمله نام های این اموزش ها میباشد  . کیفیت اموزش مطلوب است و به زبان انگلیسی میباشد .

http://vatandownload.com/image/img/3gk2akiecgkdparer3.jpg

دانلود رایگان آموزش کامل ورزش پارکور 
(بخش ویژه رایادانلود)


 

ams بازدید : 137 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Dark Dimensions: City of Ash سری جدیدی از سری بازی های فکری (Hidden Object) ابعاد تاریکی می باشد . در این نسخه شما می بایست راز آتشفشان های شهر Phoenix Hill را کشف کنید . این شهر معدنی از سال ۱۹۵۰ دارای آتشفشان های فعالی می باشد که مردم منطقه آن ها را ارواح خاکستر می دانند . شما با پیدا و حل کردن معماهای بازی ، می بایست راز این ارواح را کشف کنید . این نسخه Collectors Edition می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید .

Dark Dimensions City of Ash بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

 

 

ams بازدید : 179 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوازدهم به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

ams بازدید : 122 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (2)


      

      

برای دانلود مناظره 10 خرداد می توانید بر روی هر یک از عکس ها کلیک نمایید 

ams بازدید : 151 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.15 Final

 


 

 

ams بازدید : 137 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

مستندی بسیار زیبا از Bob Ballard برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Bob Ballard یکی از معروف ترین پژوهشگران و جست و جوگران جهان است.او سوابقی از جمله کشف کشتی تایتانیک و کشتی جنگی بیسمارک را در کارنامه خود دارد.در این مستند با وی همراه شده و به مناطق عمیق جهان پای خواهید گذاشت.به کوه های مرتفع جزایر Keathe سفر خواهید کرد و با آتشفشان های این مناطق روبرو خواهید شد.سفر در آب های سرد و آتشفشان های اقیانوسی نیز به جذابیت این مستند می افزاید. همچنین خطراتی از جمله رانش زمین  نیز در این سفر در کمین شماست.
این مستند در 5 قسمت تهیه شده است که هم اکنون می توانید با کیفیت فوق العاده از سرورهای قدرتمند رایادانلود ، دانلود نمایید.

|مستند ( اعماق بیگانه ) محصول 2012 شبکه National Geographicبا کیفیت BluRay 720p| 

 دانلود Alien Deep 2012 BluRay مستند اعماق بیگانه

| قسمت های 1 و 2 آماده دانلود می باشند |

 


تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 4,191
  • بازدید کلی : 73,815
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    تهعلتناتنا